Marka olmak her Web Sitesi ve yatırımcının hayalidir. Markalaşma sürecinde dikkat edilmesi ger...
İşinizi Büyütmek için 7 Dijital Pazarlama Stratejisi
İşletmenizi büyütmek satışlarınızı arttırmak mı istiyorsunuz? Hadi o zaman neler yapabile...
Adwords Anahtar Kelime Listesi Oluşturma Yöntemleri
Dijital pazarlama aşamasında müşterileriniz için en doğru anahtar kelimeleri seçerek başarı...
Dijital Pazarlama Stratejisi nedir ?
Kelime anlamı olarak strateji;”Belirli bir sonuca ulaÅŸmak için tasarlanmış bir eylem plan...
Dijital Pazarlamanın Gücü ve Segmentasyon
Dijital pazarlamada iki temel güç: Segmentasyon ve Ölçülebilirlik Segmentasyon ve Kişiselleşt...
Adwords Reklam Verimliliği Nasıl Artırılır
Adwords reklam veririmliliği arttırmak için neler yapabiliriz? Sponsor olarak çıkartılan rekla...
Google Adwords Kurulum Adımları
Google Adwords Kurulum adımları ve reklam stratejileri hakkında bir kaç ipucu ile, performanslÄ...
Dijital Liderlik Nasıl Yakalanır?
Dijital liderler global perspektif sahibi, dijital okuryazarlığı olan, farklı yaş grupları ve ...
Görsel Sosyal Medya Çalışmaları Nasıl Yapılır
İnternetin geliÅŸmesi ve herkes tarafından kullanılmaya baÅŸlaması ile bir çok kurum ve kuruluÅ...
CLV Müşteri Tutma Nedir?
Customer Lifetime Value (CLV), bir markanın ömür boyu müşteri için değeri anlamını taşıma...
Kampanya Performansını Arttırma Yöntemleri
Ürünlerinizin ve hizmetlerininiz tanıtılması için ve daha çok müşteri kitlesine kavuşmak i...
Google Adwors Anahtar Kelime Aracı Nasıl Çalışır?
Google markasının önemli anahtar kelime aracından biri olan Google Adwors özellikle blog yazarl...