Google müşterilerinizin dikkatini çekmenize yardımcı olacak yeni bir özellik getirdi. Google my Business kullanıcıları için açılan özelliğe göre haritaların alt kısmına etkinlik, kampanya, indirimler gibi seçenekler ekleyerek müşterilerinize öncelikli hedeflerinizi göstermenize yardımcı olacak bir alan açıldı.
Etkinlik ve Kampanyalar Nasıl Oluşturulur ?
SERP (arama sonucu ekranında) yer alan harita gösteriminin hemen altına sizin oluşturduğunuz etkinlik, kampanya, teklif gibi birçok seçeneği ekleyebilirsiniz. Bu özellikten faydalanabilmeniz için öncelikle onaylı Google My Business üyesi olmanız gerekmektedir.
İşletme hesabınızı oluşturup onay aldıktan sonra buradan özellik sayfasına ulaşabilirsiniz. Karşınıza çıkan ekranda ekleyeceğiniz resim haritaların sağ altında gözükecektir. Kampanya ve hedeflerinize göre müşterilerinizin dikkatini çekecek görseller kullanabilirsiniz. Kampanya tanıtımı için 100-300 aralığında açıklama yazmanız gerekmektedir. Eğer etkinlik alanı oluşturduysanız başlangıç ve bitiş tarihleri belirlemeniz gerekmektedir. Bu tarih aralığını indirim fırsat günlerinizi göstermek içinde kullanabilirsiniz. Son olarak kampanya detaylarını veya müşterilerinizin size hızlı ulaşmasını sağlayacak sayfaya buton ekleyebilirsiniz.
Yayınlarınız hazırlanıp yayınlandıktan saniyeler sonra arama sonuçları üzerinde gösterilmeye başlanır. Google bu özellikle kampanyalarınızı müşterilerinize daha hızlı göstermeyi hedeflemiştir. Ayrıca müşterilerinizin fırsatları kaçırmadan hızlı erişimini hedeflemektedir.