İçerik Stratejisi

Birçok kişi içerik kotasını doldurmak için takvimsel bir şekilde içerik yayınlar. İçeriklerin veri ve bilgi içermeden insanlara ulaşabilecek güncel başlıklar olmadan yayınlanması aslında yanlış bir çalışmadır. Çünkü, kuruluşların çoğunun kendi iş hedefleriyle uyumlu bir içerik stratejisi planlanmaması ve içeriklerin yerine getirilmesi gereken koşulları karşılamamaktadır. Kuruluşlar kendi ihtiyaçlarını anlamadan günden güne içerik yayınlayarak çalışma yaptıklarını düşünmesi işlerini daha zor bir hale getirmektedir.

Çalışmalarımız uzun yıllardır teknik SEO ve sosyal medya yönetimi olarak bilinse de başarımızın temelinde doğru içerik stratejisi bulunmaktadır. Müşterimize genel olarak editörlük hizmeti vermesek de sesli ve yazılı görüşmelerle nasıl bir içerik oluşturma stratejisi hazırlayacaklarının eğitimini veririz.

İçerik Stratejisi Hizmetleri

İçerik Stratejisi Metodolojisi

Öncelikle müşterilerimizin markasını, yaptığı işi ve hedeflerini anlamak için çalışırız. Bundaki amacımız yalnızca içerik değil, satışlar, müşteri hizmetleri ve pazarlama için stratejiler oluştururuz. İlk hedefimiz teknik makyajı başarılı bir şekilde organize etmektir. Çalışmalarımızda biz her detayı düşünürüz!

Halihazırda kitlenize kendinizi açıkça ifade etmeniz mükemmel bir seçimdir. Müşterilerinize kendinizi anlatamadığınız noktalar varsa bunları tespit ederek düzenlemeler yaparız. Alanınızda yapılan anketleri değerlendirerek müşteri kitlenizin sizden beklentilerini tespit ederek içerik stratejinizi buna göre kurarız. Pazar araştırması, sosyal kanallar, rakip analizi, sektör araştırması yaparak hiçbir boşluk bırakmadığımızdan emin oluruz.

Bu süreç işlerken aşağıdaki adımları izleyerek planlamalar yaparız;

  • İçerik envanterleri
  • İçerik denetimi
  • Araştırma ve kalkınma planı
  • Müşteri araştırmaları
  • Rekabet analizi
  • Sosyal Analiz
  • Boşluk analizi
  • Marka klavuzu

İçerik stratejisi daha teknik yönlerine girmek için markanızı, hedeflerimizi ve hedef kitlenizi net bir şekilde anlayabildiğimiz de:

  • Bilgi mimarisi
  • Taksonomi kalkınma
  • Navigasyon elemanları
  • Site haritası inşaatı
  • İçerik onay süreci
  • Şablon geliştirme
  • Ölçüm planı izleme
  • Schema ile içerikleri işaretleme

Her müşterinin ihtiyaçları farklıdır, bu nedenle aşağıdaki alanlar öne çıkartılır;

  • Mobil içerik stratejisi
  • CMS alan önerileri
  • Blog stratejisi
  • İçerik sendikasyon uygulamaları
  • Haber görünürlüğü
  • Bildiri görünürlüğü
  • Rekabet farklılıkları
  • İçerik stratejisi

İçerikleri hazırlarken insanlara heyecan verici özellikler eklemeye özen gösteririz. Yeni içerikler yayınlamanız için sabırsızlıkla beklerler. Ayrıca bağlantı geliştirme, sosyal medya ve tanıtım yoluyla içeriklere destek vererek mümkün olduğunca fazla kişiye ulaşması için sizinle birlikte çalışırız.

Markanızın başarı elde etmesi için dijital pazarlamanın bir çark gibi çalıştığının farkındayız. Herhangi bir dişlinin çalışmaması çarkın dönmesini engeller. Bu nedenle çalıştığımız kişilere dijital pazarlamanın tüm alanlarında hizmet vererek başarıya ulaşmalarını sağlamak ilk hedefimizdir.

Teklif Al

Bize projenizi anlatın. En kısa süre içerisinde tarafınıza dönüş yapacağız.